2011. október 25.

Ideg - Hideg

' Nem szeretem őt, Ő csak egy barát...
De imádok vele lenni,tetszik a haja, a szeme,
a mosolya és hiányzik, ha nincs mellettem.: $ ❤ '
 
 
Igen így van... :)
Ezért fáj ha játszanak a a szívével...
 
Ma gondolkodtam, de felesleges volt, csak felhúztam magamat. -.-"
Amúgy is tiszta ideg vagyok, sikeresen felhúztam magamat még jobban. 
Nem vagyok képes többé megbocsájtani... Ha ő ilyen népművészeti agyagedény akkor ám legyen. Próbáltam én vele beszélni normálisan, de a végén csak elintézte egy 'hagyj békén !' lebaszással... Meg hogy én állandóan csesztetem ugyan arról beszélek 2 hete... ami egyáltalán nem igaz mivel csak néha rákérdeztem hogy mi van vele, tudja-e már mit akar, és a többi...
De a kedves óriás arcú képes felhúzni az orrát ha valaki foglalkozni mer vele... ráadásul rögtön leüvölti a fejét, és elkezd faszoskodni 'morcosan viselkedni' az illetővel... 
Istenem mit eszel rajta??!
 
 
Puszivan^^
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése