2011. október 24.

Miért van az hogy nekem soha semmi nem sikerül?!


Esküszöm semmi ! :@
Nem küzdök bármiért ész vesztetten de ha valamit akarok szeretnék azért teszek...
Nahát ez nem jön be mindig... mindig?! Soha nem jön össze. :(

Én csak szeretnék valakit akihez hozzá lehet bújni a gyengébb pillanatokban, és képes szeretni. De most komolyan vak vagy ??! Tudom... megint ezzel jövök és megint megkapom hogy kire gondoltam, de... leszarom nem érdekel. Ez van így kell szereti. Ilyen undoknak, birtoklónak, makacsnak, önfejűnek, bolondnak, köcsögnek. Lehet hogy sokan nem így gondoljátok, de akkor fejezzétek már ki hogy mit gondoltok rólam. Ne maradjatok mély kussba csendbe !!!
Jó ez például a családomra nem igaz ők kifejezik hogy szeretnek.
Mondjuk a barátaim is de... nem annyiszor...
Nekem is jól esik néha egy ölelés. :)
"Nekem is van szívem" ...még ha néha nem is látszik...
Mert képes vagyok egy mosoly mögött elrejteni a gondjaimat, profi módon.
Most mond azt hogy szeretet hiányom van. De nem tudom... nem tudhatom... 




Ui: M veled vagyok... :/

2 megjegyzés:

  1. Ha ez vigasztal, te voltál a leggyorsabb, születésed előtt :))

    Baracskai Noémi voltam .. <3

    VálaszTörlés
  2. Jajj nojémiii. ^^ úúgyszeretlek. Oo :D ♥♥

    VálaszTörlés