2011. október 23.

My birtday.

Tegnap ugye bár betöltöttem a 14-et. :)
Sok-sok kellemes meglepetéssel aludtam el este.
Kezdjük az elején. :)
11:50 : Büki és Reb megérkezett. :)
Anyu javában sütötte a lángost, üdvözlés, satöbbi... beszélgettünk...
12:15 : Elkezdtünk ebédelni... itt már tűkön ültem. Gyorsan ettem, aztán SMSt írtam M-nek hogy megjött-e már a busza... Válasz: Igen. :) 
Aztán csörgött a telefonom, M, itt vagyunk előttetek. :)
Kimentem  kirohantam hozzájuk, és megöleltem M-et. :DD
F elkezdi: mi a mentők száma? :DD
Én: passz... :DD
Aztán kiderült hogy M nem hozta az ajándékomat... :( :D
Nem érdekes, elnéztem neki, már az is ajándék hogy itt volt. :)
Dumáltunk, aztán néhány telefon váltás után megláttunk PP-t és CsM-et. Mondjuk meglepődtem hogy idetaláltak. :D
De azért jó hogy ők is jöttek,  bementünk az udvarunkba körbeültünk és dumáltunk. :D
Elvoltunk 3ig, aztán M és CsM elmentek O elé... -kukás- :DD Ez se normális hogy biciklivel jön busz helyett. xd M azt mondta bemegy a kocsmába nekem csokiért... nahát, vissza értek én megkérdeztem hogy hol a csoki ő meg csak fogta a fejét, és elindult hogy biciklivel vissza megy... Jeleztem neki hogy nem kell, majd jövőhéten hozza. :)
Beszélgettünk még egy ideig aztán megérkeztek a rokonaim szóval menniük kellett... :/
Igazából maradhattak volna, csak akkor már sokan lettünk volna és én sem tudtam volna mindenkivel egyszerre foglalkozni...
Na majd jövőhét szombaton megint. :)
Finom tortám volt, szokásos fekete-erdő torta. képet majd teszek fel. :)
Anyut is jól megleptük, kapott tortát, meg egy nagy virágcsokrot.
Hozzá teszem: nagy szervezkedés előzte meg a tegnapi napot, és anyu semmit sem sejtett. :DD
Kaptam sok-sok finom csokit - F-től egy cuki plüss párducot is-  sok-sok szép virágot, egy parfümöt, meg pénzt is. :D Ha összejön akkor cipőt veszek belőle. :D De nem magassarkút, hanem Vansot vagy DC-t, vagy Etniest. :DD Na rajtam se lehet kiigazodni, egyszer magassarkút, egyszer meg deszkás cipőt akarok. :)
Na jó most ennyi. :)
Puszivan^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése