2011. november 4.

Én meg a lét.


Van pár pillanat, amiért megéri élni.:)
Látszólag semmiség az ember mégis érzi !
Jó pár pillanat, van belőle bőven...
Kettesben kézen fogva, mezítláb a fűben.


Kezd unalmassá válni a "szünet"...
De tényleg. xd
Már nem tudok magammal mit kezdeni...
Ma egész nap TV-t néztem. MTV-t egész nap. Liz vagyok-ot, Kínos-t, meg most akartam nézni a The Real World - Las Vegas-t, de mivel a Tények kezdődött ezért át kellett kapcsolnom.. 
Hát Sprite.. Mivel ilyen unalmasak a napjaim nem tudok semmi érdekfeszítőt írni. Bocsesz. :)
És [éssel nem kezdünk mondatot.] még álmos is vagyok... Szomorúúú. :DD
Holnap pizzát eszek ebédre. *-* Házi pizzát. *-*
A pizzáról az a bizonyos Szombat jut eszembe. xd 
Soha többet nem eszek petrezselymet. :$$ -.-"
Puszivan^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése