2011. november 3.

Szép mondhatom...

Azért kurva nagyon jó hogy van néhány ember, aki ha valami pletyka szintű dolog van akkor beszél velem úgy csinál mint ha kurvára nagyon jóba lennénk. Aztán amikor már neki összejöttek a dolgok [ jó értelemben.] akkor ott hagy a szarba.. Egyedül és baszik rám.. Ideges vagyok megint ! hogy lehet valaki ennyire? Áhh. Kurvára Nagyon nem érdekel.. vagy is.. de igen érdekel ! Én azt hittem hogy.. aztán meg dehogy.. -.-" 
'Gratulálhatsz magadnak limone megint jól megcsináltad, megint ész nélkül bíztál meg valakiben. Meddig akarod ezt csinálni?!' 
Már kurvára nagyon unom hogy ennyire megbízok mindenkiben akit egy kicsit is ismerek. Régen nagyon jóban voltunk. Most meg. Mintha.. arra jó vagyok hogy a szerelmi ügyeidet elmond, igaz?! De nem érdekes.. tényleg.. már megszoktam... :) 
Jön még kutyára kamion. ;)
Puszivan^^


Ui.: kell ilyen piercing. *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése