2011. november 25.

Gyökerek..

Mondjuk gratulálok nekik elsőként !
Hogy ilyen ostobák, és szánalmasak.. Igen, én is csináltam amit, csak éppen nem ma.. Hanem 2 héttel ez előtt. De azok a héjak szárazak voltak és a föld az meg vizes volt, de mindegy.. annyira felhúztak hogy wááh. -.-"
Idióták.. még ha a radiátor felett van az a gaz akkor is.. Akkor a földnek is száraznak kellett volna lennie.. Nem?! -.-" Mindegy nem veszekszem.. így is sírógörcsöm volt.. Ez csak rátett egy lapáttal a hangulatomra. -.-" Hurrá köszönöm nekik.. De csak hogy ne érezzék magukat olyan jól tudják meg.. megérdemelték ! Tőlem aztán örülhetnek, beköptek kész.. attól még nem leszek kevesebb.. Esetleg ők hiszik magukat valakinek.. kik ők?? Senkik ! Oké, én se vagyok valaki de náluk 'nagyobb' vagyok. -.-" Komolyan mondom, örülök ha többet az életben nem látom őket mindennap.. de addig még 6hónap.. -.-"
De igazából más felől nézve, nem vagyok kertész, hogy gyökerekkel foglalkozzak ! Nem is érdekelnek többet.. de hozzám többet ne jöjjenek akármiért.. Nem vagyok én Máltai Szeretet Szolgálat.
Amúgy meg azzal, hogy én feltudok valamit mutatni és nem vagyok olyan ostoba mint ők azzal többet elérhetek majd az életbe..  
Mondjuk ilyenkor meglátszik kik vannak mellettem.. :) 

Szeretem azokat az embereket, akik meg tudnak nevettetni még akkor is,
mikor nem akarok mosolyogni! :)

Day 7. 
Jó sok olyan zene van amit utálok de mondjuk egy amit rühellek az ez a "gyönyörű" zenének egyáltalán nem nevezhető borzalom az. Hát akkor 'most mindenki hangosan..' -.-" 


Puszivan^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése