2011. november 8.

Kellemes csalódás..

Hát mit ne mondjak... kellemesen csalódtam a Pálffyba. :) Első ránézésre még nem nagyon jött be de aztán oké lett amikor jól körbe néztem...ráadásul közel van a buszmegálló is. :DD Van nyelvi előkészítő ami érdekel. Ja, és nem kell gürcölni azért hogy szinten maradj. A "hírhez" képest, semmi olyan nincs ránézésre, mindenki normálisnak tűnik, de ehhez többet kéne oda járni hogy megtudjam... majd ha oda fogok menni tovább. Szerintem, ha akarsz akkor sikerül "ellenállni" a tömegnek...
Mondjuk én szívesen mennék oda... megmozgatja a kíváncsiságomat, hogy milyen is valójában..
Jó sok emberke volt a nyílt napon. Volt néhány fiú is ahhoz képest hogy főleg kereskedelmi szakmák vannak. Nem értem miért nincs annyi fiú...
Azért volt néhány kiakasztónak ítélhető "eset" is... Például akinek csak egyesei és kettesei vannak az minek nézi meg az előkészítő osztályt, könyörgöm ! Igen, egy osztálytárs.. Ráadásul a rosszabbik fajta.. Nincs a "haveri körben" az biztos.. Neki a szakiskola való, nem a szakközép.. Gondolkodási módom szerint..
Egy kis információ a Pálffyról.
Érettségi után elvégezhető szakok :

  • Kereskedelmi menedzserasszisztens
  • Logisztikai ügyintéző
  • Kereskedelmi ügyintéző
  • Kereskedő

Hogy milyen szakmám lesz azt még nem tudom, de hogy érettségit akarok az teljesen biztos !



Mindenképpen megfogom jelölni a Pálffyt az már biztos.
Kereskedőre mindig van szükség, az emberek mindig vásárolnak. :)




Azért néha nem csak az iskolára figyeltem. :)
Hanem a résztvevő pasiegyedekre is. :$$ 
Volt egy helyes szőke srác. Ahww. Oo :$
Egy volt a gond, alacsonyabb volt nálam. :(




A napom ezzel együtt nagyon jól telt. A zavaró egyéniségekről nem vettem tudomást. Nem érdekel, szóba állok velük, ha valami hülyeséget csinálnak akkor nevetek, segítséget kérek tőlük..[:$ :D] a többit megleszarom..
Puszivan^^




Holnap Krúdy ! :DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése