2011. november 9.

Megint csalódás...

De most negatív értelemben viszonylag...
Ugye ma Krúdy nyílt nap... Hát, nem sok jót hallottam. :/ Legalábbis számomra... na, szóval, tetszik jól néz ki a suli de miért van olyan messze?! Ráadásul ott állandóan tanulni tanulni tanulni kell... Ami egyáltalán nem süteményes... Na persze a tankonyhák azok jól néznek ki. :) Meg az aula is, de akkora az az épület, hogy én ott elvesznék, sőt, félnék ! Oo xd 
A fiú felhozatal megint meg volt. :DD 
Nem egy jóó pasi volt. Oo
Ja és találkoztam Bükivel és G-vel is. ^^
Nagyjából untam a végére az előadást. Semmi érdekes nem volt, és 1órán át tartott. Oo 
Ráadásul amikor kiderült hogy a felvételin kívül még szóbeli alkalmassági vizsga is van ott behaltam, és azt mondtam oké, ennyi volt, köszi. :) Ráadásul eléggé felkapott iskola szóval, még a legjobbak között is válogatnak... Hát megtehetik. Eldöntöttem, nem fogom megjelölni. Majd nézek ki mást. De nekem ez sok, túl sok. Így is nehéz az élet. Még ha taposni kell hogy szinten maradj?! Nem akarok idegösszeomlást kapni, köszönöm ! ráadásul semmi kedvem nem lenne MINDEN reggel kétszer is buszra ülni... Egyszer amíg beérek Győrbe, utána meg még városi busz ki Marcalvárosba... Nekem még az nem tetszik hogy mint mondtam nagyon nagy... és ettől annyira barátságtalannak tűnik. Nem tudnék benne "élni" mert ugyebár a fél életünket iskolában töltjük...
Azt hiszem az érveim elfogadhatóak. De persze nem azt mondom hogy rossz iskola, van ismerősöm ott. De én nem szeretném megjelölni felvételin. Ez ismétlem ez nem a lejáratásra megy, vagy a fényezésre. Ez az ÉN személyes véleményem. Persze, ugyan úgy mint mindennek a Krúdynak is vannak jó tulajdonságai : Szép, modern, több nyelvet is lehet tanulni, vannak külső gyakorlati helyek [eléggé nívós helyek], meg vannak az iskolának a külföldi kapcsolatai, és tényleg aki onnan kijön az nem keveset tud abban a szakmában amiben végzett. De ahhoz persze nem keveset kell tanulni. :)



Ja, a Krúdyban nem csak mi voltunk, volt még az osztályból pár emberke.
Például E és N.. őket haza hoztuk-vittük. :DD 
Én ültem középen az autóban... két oldalról a két fiú. XD 
Mit ne mondjak ki akasztóak. :DD
De szeretem őket. ^^
Ui: E igazán kedves volt. :) Majd összefagytam kint, és oda akarta adni a kabátját. :) De aztán vissza vetette vele anyu, mert amúgy meg csak egy ing volt rajta. :)
Puszivan^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése