2012. március 4.

ahaja..

Én vagyok én, te vagy te, ki ad csókot én vagy te? :P

Mostanában délelőtt 9-10 körül kipattan a szemem és nem tudok tovább aludni.. Na jó ma vissza aludtam, de körülbelül félórára.. Nem sok, utána még lustultam, gondolkoztam ami ártalmas számomra.. Igazából inkább álmodoztam, ami még nagyobb hülyeség.. Aztán fél délbe felkeltem, felöltöztem, majd lemásztam az emeletről háromnegyed délbe..  xd Aztán ettünk, utána kimentem NAPOZNI. :DD Vicces, így tavasz elején napozni.. xd 
Vagy egy órát voltam kint, aztán bejöttem és TANULTAM. :dd Ebben a félévben most tanultam elsőnek. xdd
Jó sokáig ültem a tanulnivaló felett.. 4 körül lejöttem gépezni, felnéztem facebookra, aztán játszottam. xd  Egy órát aztán vissza facebookra. ;DD
Essemm-et hallgatok. :D 
Vivíí ez a pasii. :DD *-*  

Holnap megint Hétfő.. ohh shit. ><

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése