2012. március 5.

'Küld el a mosolyod ettől lesz szép a világ..'

Jövőhéten hosszú hétvége, csak számomra tűnik olyan elitnek ez a két szó? :O Most hétvégén jönnek Zoliék, kár hogy nem nálunk alszanak. >< De mondjuk így is tudok beszélni vele. :) Annyira jó, ha itt van, megnyugszom, kizárom a zavaró dolgokat, újra kislány leszek. :3 Pedig régen a közelébe sem mertem menni. :$ Most meg akármennyi időt töltök vele nem elég.. *-*
Hosszú hétvégén jön Rékuum. Végre, annyira régen láttam. :( Remélem csinálunk sok baromságot, és megint képeket. :$ Fanni kitalálta menjünk át hosszú hétvégén Bábolnára.. Hát nem tudom. Mennék is meg nem is.. Azt hogy miért azt megtartom magamnak. ;) Senkivel semmi bajom. Csak olyan semmilyen kedvem van mostanában.. De addigra meg jöhet a kedvem szóval lehet, de nem biztos. Meg ugye anyutól is függ.. Lesz ami lesz.. Korizás is lesz hosszú hétvégén. Leszögezem nem megyek. Nincs kedvem. Majd jövőre. :D
Két okból változik meg valaki: vagy azért, mert már eleget élt egy helyen ahhoz, hogy változtatni akarjon, vagy pedig azért, mert már annyiszor megbántották, hogy szüksége van a változásra..Ez az idézet annyira tetszik, én már meguntam itt élni, szeretnék változtatni, elköltözni.. Plusz csalódtam már eleget néhány emberben, és jobb lenne új embereket megismerni.. Érzem ez még nem mostanában jön el.. Majd egyszer..
Kajás vagyok, fázok, és majdnem leégett a tűz a kandallóba.. Tudok azéért. xd
Ja, sima szakközépbe nem 56. hanem 65. vagyok.. hurrá még sz@rabb. ><
Meg támadom a konyhát, szerzek valami ehetőt. :D 
Puszivan^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése