2012. március 6.

Imádomha..

Nem fogadott hívások:
Apa (3)
Tesó (1)
Barátok(2)
Anya (83)
A mai facebookos hülyeség.. Imádom az ilyen baromságokat. ><
A helyzet az hogy kib.. nagyon fázok. :| 
Éhes is vagyok, unatkozok is.. Szép az élet ! ;DD
Lusta vagyok, mondjuk azért köszi utólag kedves torna tanáromnak a 8kör futást, ilyenkor. :|| Nem volt 'annyira' hideg.. Mondjuk bírtam is.. Az utána való 'focizást' azt kevésbé, de ha nincs más akkor ez is jó.. 
Megint kiakadtak kedves imádott osztálytársaim mert hogy ők nem jönnek a Bakonyba.. akkor nem jöttök b+ ! Ez van, itthon maradtok, tanultok háhááá. XDD 
Ki kéne festenem a körmeim, csak nem tudom milyen színű legyen. :O Dilemma. xd :||
Pálffyba az angol előkészítőn 27. a sima kereskedelmin 18. vagyok. :D Fákjeee. (H) :D
Ráadásul az előkészítőbe még Viví is benn van. :D Ha ne adj isten nem jutnánk be oda ahova menni szeretnénk akkor reményeim szerint osztálytársak leszünk. *-*

Tegnap Gábor azt mondta, Módi a férjem. :'DD Vida egyet értett, élvezték, hogy basztatnak.. xdd Beszállt Tuba is, örültem nekik. :3 XDD Kiakasztottak, de nagyon. xd Erre ma Módi úgy köszönt, hogy szia nejem. :'D Én meg mondtam neki, hogy szija férjecském. :'DD Vicces. xddd
Puszivan^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése