2012. március 24.

Hatalmas szombat.

Imádom, mikor 6.15-kor frászt kapok, hogy már 7.15 van..
Király volt szombaton bemenni, végig unatkozni az egész délelőttöt ahelyett, hogy aludtam volna, ott kint a melegtől megdögölni, és ott bent meg szét fagyni a teremben. A délután meg valami kikúrtan eszméletlen jó volt. :D Elejétől, kicsit féltem hogy Viví nem fog csörgetni, aztán mégis. Hurrá ! :D :) Aztán találnom kellett még pénzt is, cujO megmentett. Imádlak. Buszmegállóba találkoztam Kikivel, meglepődtem amikor odajött hozzám. :O Pár szót beszéltünk, aztán jött is a busz. Vivível leléptünk NinaFanniért. Elsőnek nem engedték ki aztán még is. :P Elmentünk Hádészba fagyizni, utána játszótéren leültünk, beszélgettünk. Viví mesélt, meg videókat mutatott. :'D Csináltunk képeket amik nem lettek jók, aztán haza kísértünk NinaFannit. Utána pózoltunk kozmetikai szalon ablakába, meg leültünk a Hádésznál kicsit hűsölni. A wcbe is pózoltunk a tükör előtt. :'DDD Kicsit se voltunk hülyék. xd Utána mentünk buszmegállóba. MENTŐ ! XDDDDD Megint kép gyártás. xd Húú, de szarok lettek. :'D Azért hál isten született vállalható kép is. Végig beszélgettünk, annyira jó volt ! *-* Aztán jött a busz. :// Pápá Viví.
Ismétléést ! :$ :DD



Én mindig veled leszek, akkor is ha sírsz, akkor is ha teljesen elvagy keseredve egy hülye pasi miatt, akkor is ha boldog vagy, akkor is a őrülten szerelmes. Nem érdekel, ha idióta vagy és sokat beszélsz, végre van valaki aki felülmúl beszédben, és hülyeségben. Egyáltalán nem vagy kibírhatatlan számomra, imádlak !  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése