2012. március 15.

Hihetetlen nap. ♥

Aaa ez a nap valami hihetetlen volt. :D Amikor a megbeszélt helyre értem, Réka elkezdett felém futni, meg én is felé és majd nem elrántott. :DDD Aztán nem akartuk egymás elengedni, Zsombi meg elkezdi: ne smároljatok már. XD Utána elmentünk NinaFanniért meg Gáborért. Fannira várni kellett egy csomó időt, és Zsombi meg Gábor baromkodtak Bosco -NinaFanni kutyája- meg megtámadta őket kerítésen keresztül. :'DD Aztán Vida írt üzit hogy mindjárt Banán lesz, szóval még jó hogy addigra kiért NinaFanni a házukból. :D Mentünk játszótérre, ott hülyéskedtünk meg beszélgettünk. :) Réka kihozta Blondiet. Az a kutya annyira imádni való. Pici német juhász. *-* Aztán vissza vitte, mert nem akartuk hogy elszökjön. Összevissza ültünk, feküdtünk. xd
Leakartam nyúlni Vida telefonját megnézni a képeit. xd :DDDD  Nem tudtam feloldani, aztán titokba megnéztem amikor feloldotta és elkezdtem a hangerőszabályzót nyomkodni. XDD Jó hát na, a Corbyn -asszem- azon a túl oldalon van a hangerőszabályzó. Megszoktam.. ez van kézre. :$ Mindegy feloldottam de aztán végül nem tudtam megnézni mivel észre vette, hogy nagyon 'pötyögök'. :DDDD Szóval utána a csajok azzal szenvedtek hogy feloldják Vida meg Gábor telefonját. :'DD Már fél 5 körül elkísértek haza, de aztán Réka nem volt hajlandó elengedni, ezért még az utcánk elején beszélgettünk meg hülyültünk. :DD Háromnegyed 6kor mentek el, én meg jöttem be. Azt hittem kicsit le leszek szólva itthon, de nem. Nagy kő esett le a szívemről. :D
Most ennyi. ^^ 


Puszivan^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése