2012. március 17.

Még egy kib*szott jó Szombat. :3

Hm, végre megint Bábolna City. Már ideje volt meg látogatni azokat a vadbarmokat akiket a barátaimnak tartok. :D Jól kezdődött, késett a busz.. -.- Aztán mire leszálltam Laci és Zolo sehol.. >< Irány mozi, közbe találkoztunk. Mozi még zárva volt, sültünk úgy negyedórát a napon. -.- Aztán mikor beengedtek akkor meg csocsóztunk.. Én és a csocsó, jézus úristen. :| Mindegy, Vendéghgel voltam, nyertünk.. neki köszönhetően. :D Aztán kimentünk, aztán vissza. XD Megnéztük a tekéseket. Laci csere volt ma. Megint kimentünk, két barom elkezdett bunyózni, baromkodni, én meg szakadtam, aztán Máté hívott. Oda jöttek, addig kicsit nyomott volt a hangulatom, már-már meg is bántam, hogy átmentem. Mindegy, tényleg nyomták ott a baromságukat, Mátéval ültünk a deszkáján. Aztán meg bele ültünk az árokba. Jellemző. :'DD Mellettük tényleg nem unatkozom, egyszer sem. Ha rossz a kedvem akkor is felvidulok tőlük. :D Meg ismertem pár új arcot is. :) Végre megérkezett aztán Marcell is. :D Jól esett amikor megölelt, kicsit meg is lepődtem. :) Meguntuk az ülést, közbe meg Olivérék is vissza jöttek, mert valamerre elmentek. Bementünk központba, meg a napis mögé. Máté teli fújt füsttel. >< Én is imádlak. -.- :) :DDD Marcell, Sziszi, meg Burci deszkázgattak. Kb végig genggeltük fél Bábolna Cityt. :DD Ez után menni akartak cafféba, de aztán leültünk máshol, közbe találkoztam Gabikával. *-* Kár hogy csak kicsit volt velem. :/ A sulinál (azt hiszem) találkoztunk Módival is. :D Na végre láttam a fejét élőbe. :DD Utána már tényleg cafféba mentünk, csocsóztunk. Gonda-Herman, Máté-Én. xd Úgy volt mászhatunk az asztal alatt, aztán a kezdő csocsózóra tekintettel, (Rám) nem kellett. :D Máté beszólás : Egy kis érzést is vihetnél bele, mint amikor haragudtál rám. :D Benned se csalódtam hülye. :D Aztán faggatott is kicsit.. :$ :/  Ezvan.. :DD Még jó, hogy ő majdnem mindent tud rólam.. Fiúk még közbe játszottak, utána ismét kimentünk. Marcell, Máté, Sziszi megint deszkázgatott, Módi is megjelent, Olivérrel. :D A fél délután mászkálással telt.. Itt már kb fél 5 volt, háromnegyedkor elindultunk buszmegbe. Mátéék elmentek Horváthért, aztán pont jókor jött vissza, szóval Olivértől, Zolotól, meg tőle elbúcsúzkodtam. :D Módi, Marcell, meg Gonda az eltűnt a Reál mögé. :O Kitudja mit csináltak. :DD xddd 
Amikor Olivért megakartam ölelni akkor eltört a szemüvegem. xd Mindegy is, úgy is újat akarok venni. :'D Meg már egyszer el volt törve ugyan ott.. xdd Van másik. :PP
Puszivan^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése