2012. március 18.

Sunday..

A hosszú hétvége utolsó napja. Tökéletes volt a fél napos alvással éjféltől délig. :$ Mire lemásztam az emeletről már kész volt az ebéd, rám vártak. ^^ Ettünk, napoztam, zenét hallgattam, elpakoltam holnapra, Step Up 2-t néztem. *-* A feléig eljutottam. Tanulni kellene irodalomra, meg történelemre.. Utálom ! -.- 
Összességében eléggé jó volt a hosszú hétvégém. A vártnál talán még jobb is. :) Az eltervezett dolgok közül minden megvalósult.. Majdnem minden. Ma volt Bábolna-Bana meccs, de képtelen voltam kimászni odáig. :S Bocsi Vida. :(
Csütörtök: Rékával, Vidával, Fannival, Gáborral mászkáltunk Banán.
Péntek: segítettem anyuéknak a kertbe, rá is jöttem mitől van izomláz a kezembe.
Szombat: egész délután Bábolna Citybe mászkáltam. Végre megint velük voltam. :) 
Vasárnap: délig alvás, unatkozás, napozás, egy helyben rohadás. :'D
Viszont a következő hetet nem akarom. -.- Szombaton is lesz suli.. -.- 5 óra lesz, azok is rövidítettek. A délelőttöm el lesz rontva. >< Nem tudok aludni, délig. :( 
Még majd jövök. Kiss.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése