2012. március 3.

Jessz dzsászt ö bit.

Angyalt nézünk vagy mit.. Izé apu, cujO nézi.. anyu varr én kockulok.. nem ám. :$ Rékával, Vivuval, Lacival, Vidával beszélgetek. :3 Laci közvetíti nekem a Barca meccset mert nálunk szar az adás. ><
Marcell majdnem elhitette velem, hogy Banán van... köszköcsög. szeretlek én is. :D ♥
Ma lerágtak agyilag a baromságaikkal az egyetlen hülyefejű barátaim. arigato gozaimasu..
Olivér és Vida lenyúlták a karkötőinket.. Fák je..
Olivéren végig rajt volt a szemüvegem. xd
Máté fára mászott. :'DD majom.. szeretlek áám, de azért a Cappyt nem kaptam meg. >< 
Vida csöveset játszott, mi meg ráültünk. xd
Gábor macskájának neve : Hitler. XDDD
Eléggé elvoltunk..
pikcsör.



 picture by NinaaFanni

 Olii. :D

 Mátékaa. :D

NinaaFanni. ^^

pictures by dreamer* 
leshifotóóók :$ *-*



Fiúúk beöltöztek. xdd
 Olivéren az én kabátom meg szemüvegem,
 Vidán Fanni kabátja meg szemüvege. :'DD
 Mátén a sajátja kabátja meg Olivéré. xd
  Meg fél kiló szájfény. xddd

Most már Puszivan^^ :DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése