2012. március 21.

Sunsun. *-*

Ma ugye fogászat........ Kész ideg voltam, valahogy nem bírom az ilyen egészség központokat. :||| Irritál, hogy minden fehér és hipószagú. :| Túl tiszta. A fogaim legalább egészségesek. :') Szépek. ;D Utána mentünk napis játszótérre, de előtte még pékségbe. Pont szünet volt bábolnai suliba, szóval Gabikával tudtam beszélni. *-* Vivível sajna nem. :///  Utána go játszótér, NinaFannival hintáztunk, utána meg napoztunk, telement a hátam kaviccsal. xd. :$ Mi az hogy nem engedtek oda a következő szünetbe Vivíhez ?! -.- Kicsit se húzott fel. Utána leültünk padra, közbe jöttek ki a sulisok.  Tökre unalom volt, simán oda mehettem volna........... De nem véletlenül se. >< Természetesen a busz késett, csupán 5percet. Haza felé azon gondolkoztam hogy már megszoktam a buszozást, nem lesz jövőre fura. :'D Tanár úr azt mondta hogy utolsó héten ha összebeszélünk akkor átmehetünk Bábolnára, ő is jön velünk. :D Plusz sokáig lennénk.. Nem tudom hogy összefog-e jönni. Ha nem, akkor se gond. Mindegy, tavaszi szünetbe úgy is megyek. :) 
Proo vagyok. :D 2000forintból lett két farmerom, meg egy nagy válltáskám ami hihetetlenül jó. *-* 
Ja, és a kocka szemüvegem is eltört. (N) -.- ://////
Még ott a pilóta napszemüvegem, meg küzdök magammal hogy beosszam a félre tett pénzem úgy, hogy cipőm is legyen, telefonom is meg egy normális szemüvegem. Anyu megadhatná a tartozását. :| Akkor lenne miből szemüveget venni, telefonra meg cipőre van pííz. :'DD 
Dilemma, kib*szott régen voltam Győrbe. :||||||||||||  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése