2012. március 21.

Imádom ha utáltok ! [gondolom én.]

Na azért köszi, hogy Valakinek elmondok valamit és erre tovább mondja természetesen gondolom mivel nem mondták még én vagyok a ribizli. -.- Egyik osztálytársammal beszéltem reggel és hát igen, azt mondta nekem amit, annak a Valakinek mondtam hosszú hétvégén, ő meg tovább mondta olyannak akinek nem kéne, az meg tovább az osztálytársamnak és most kibaszottul örülök. -.- Amúgy is, úgy volt, de én nem akartam rá beszélni, hogy csinálja ezt, a másik fele meg igaz volt, de már nem az. Hogy a francba lenne?! -.- Csak túl sokat hittem abba, amit éreztem. Igaza van Valakinek, hogy várjak.  Fogják fel ahogy akarják, ez volt.  Mivel, hogy most azt se tudom hol áll a fejem nem fogok foglalkozni vele.
Nem hiszem el hogy mostanában senkiben nem lehet megbízni ! >< 
Szép az élet ! :/
Bizalmi szint : 10-ből 4..... csökkenő tendenciát mutat. :O 
Ja igen. Még jövök arról hogy mi volt ma. ;)

[a Valaki itt mind ugyan az a személy]

Puszivan^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése