2012. március 7.

Szép kis szerda..

Milyen jó már.. a suliban hagytam tegnap a kesztyűm, a vékonyat amit csak reggelente használok.. Ezért ma reggel sikeresen szét fagyott a kezem. >< Utálok ilyenkor biciklizni.. -.- De ma én hoztam a kaját szóval muszáj volt. Kémiából kaptam egy valahányast.. Kérdezett néhány képletet aztán 4 darab után azt mondta hogy rendben aztán valamit beírt a naplóba.. okcsőő. ._.
Fizikán ilyen lencsékkel foglalkoztunk vagy mi. xd De legalább nem volt unalmas az óra.. mondjuk a fizika órák nem szoktak unalmasak lenni. xd
Angolon Berni néni jött be, matekoztunk. Csillagos ötös dolgozat fák jeee ! :DD Tudok azéért. :DD :$  
Utána tesióra.. hurráá.. egyáltalán nem favorizálom. >< Ráadásul a kezem is lefagyott. De nem lehet ám felfogni hogy lefagyott.. Kosarazni meg kesztyűben nem lehet. >< 
Utána matek óra.. átmentünk az infó terembe gépezni. ;DD
Megcsináltam az üzenőtáblámat vagy mimet a szobámba.
Teleraktam barátos képekkel, de még rakni kell rá párat. :)
Jól fog kinézni. ;)   
Kaptunk cujOval virágot. *-*
Ő lilát, én pirosat. *-*
Nem tudom milyen virág, de szép. :'DD 
Most folytatom a köröm festést. Megint Vampire's Love. ^^ 
LEGYEN MÁR SZOMBAT !
Ja amúgy ezt az elit hangzású 'hosszú hétvégét' majd le kell dolgoznunk.. utána való szombaton.. ._. 
Túl jól hangzott az hogy 4napig vagyunk otthon..
Szívás. >< 
Puszivan^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése