2012. április 4.

Hogy is van ez?!

Hát nem édes?! *-*
Meg halok érte, de szegény egyetlen bolondfejűnek nincsen neve. ._. 
Mindenki máshogy hívja. xd


Nem, nem ezt akartam.
Gondolkoztam.. (igen, ajjaj) szóval, hogy nekem végül is sokat jelent ez az egész felvételi, meg ballagás. Eltudnám képzelni, hogy minden tökéletes. :3 Hatszor lejátszottam már, de mindig máshogy lesz vége a 'filmnek' általában happy end-el.. 
Ez viszont lehetséges, hogy Blair Waldorfnak köszönhető. Meghalok Nathanielért azok a zöld szemek, az aranybarna haj, kocka has. *-* Én nem akarok úgy járni, mint Blair. >< Bár mondjuk egyezik, hogy elbasztuk mindketten a felvételinket. (Y) -.- De ő Miss Tökély, én meg mi vagyok na mi? Egy nagy nulla. ;) Hagyjuk is....
A Cicámat Nate-nek fogom hívni. :$ (Őt itt fent !) Nem emlékszem, hogy fiú vagy lány cica.. Fiú. Minka a csaj. xddd
Na végül így fél 11kor mégis a macskákról dumálok a ballagás helyett. Tudok. (Y)
Amúgy kell egy csoda cipő ami csoda kényelmes, -legalább egy órán át- és valamit ki kellene hoznom magamból smink és frizura ügyileg.. CujO help me ! *-* :')
Egyik nap Jane Eyre volt a tvbe és én nem láttam, nem is tudtam róla. :|||||||| Látni akarom ! *-*
Az előbb -egy órával ezelőtt- szörföztem a tvn és HBO2-n megakadtam. Éjjel látó kamera, méri az időt, zöldes szín, mondom ez túl ismerős, és belém nyilat a fel ismerés PARANORMAL ACTIVITY! :| Sikítottam. :| Én többet EGYEDÜL nem nézek horrort ! :// Fénysebesség alatt elkapcsoltam. xd 
Na megyek aludni, mert már félig alszok. xd 
Jó éjszakát picik és nagyok ! :3
Aludjatok jól, álmodjatok szépeket !
xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése