2012. április 27.

Na ma mondhatom azt, hogy tökéletes napom volt, még a délelőtt is !
Első két órában filmet néztünk, Pokolfajzat.
Szünetekben, és matekórán kint voltunk az udvaron, feltették a röplabda hálót, ráadásul labda is volt ezért röplabdáztunk. :D Technikán be özönlöttünk a könyvtára filmet nézni, unatkoztam, ezért rajzoltam egy újra hasznosított macskát. :D Nem fényképeztem le, de majd meglesz az is. :D Utána egészségtan, elvileg filmet néztünk volna, de a tanárnő kérdezgetett az anyagból, meg az igazgatónő is bejött, szóval vele beszélgettünk. Utolsó órában megkaptam a csodálatos témazáró hármasomat nyelvtanból, hurrá ! ><
Pedál van most, legalább négyes legyek. Szóval most darálom az anyagot, csütörtökre meg kell csinálnom a két szövegértést, az egy ötös. Írni fogunk, arra vonatkozó anyagot bevágom szóról-szóra.. Még lesz egy év végi témazáró is arra is tanulnom kell. Jó igen stréberkedek kicsit, és?! :D xd Tudom, és nem is fogok küzdeni az ötösökért. Matekból négyes leszek, nyelvtanból is mivel elhatároztam, szóval muszáj felhoznom. Mozgóképből hármas, talán. Angolból 4.6 vagyok, szereznem kell ötöst. Felelnem kell, szódolgozatra is tanulnom. Anyáám. Végem van. Jókor veszem magam észre én is..
Idióta vagyok. (Y) ;)


Imádom a nyulakat ! :D


 Ez a Strawberry nevű körömlakk erősen hajaz a Barbie rózsaszínre. xd

Puszivan^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése