2012. április 26.

Végre.

Ma megkaptam a levelem a Hildtől, szép vastag. :DDDD
Minden időpontot leírtak benne, szóval jövőhéten megyek orvosi vizsgálatra. Összesen 6könyvem lesz jövőre. Egy matek, egy etika, meg még két valami, plusz az angol nyelvi tankönyvek.
Ma nagyon jó idő volt, napoztunk szünetekbe. Találtam magamnak megfelelően kipárnázott széket, Ádi lábát. :$ :DD Kényelmes volt. :DD Beszélgettünk, hülyéskedtünk, napoztunk. Földrajzon kimentünk az utolsó 30percben. Imádom a napsütést ! Mikor haza értem, bekapcsoltam a gépet megnézni hogy az újdonsült osztályomból kinek jött meg levél a Hildtől. Volt akinek megjött már, erre jön haza anya futok elé, hogy van-e nála Hildes levél, és VOLT ! :D Szóval örültem a fejemnek.
Itthon folytattam a napozást. Körmöt kell festenem, még ma. De milyen színű legyen? :| Strawberry lesz azt hiszem. :D
Puszivan^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése