2012. április 19.

ÓÓ IGEEN !

EMBEREEEK. nem tudom ki volt az az isten aki annyira szurkolt, de ha senki nem szurkolt akkor magamnak köszönhetem, de azt hiszem FELVETTEK a Hildbe. Igen, csak azt hiszem.. Néztem az oldalát a sulinak, de semmi végleges felvételi jegyzék.. nézem a Pálffy oldalát ott van végleges, de nem vagyok rajta. Akkor ezek szerint BENT VAGYOK A HILDBE ! :D
Amúgy nagyon jó napom volt. :D Arra keltem reggel, hogy tesóm bejött a szobámba a pulcsijáért. Utána kicsit még lustultam, aztán mire anyu feljött ébreszteni addigra már öltöztem. Hat felé állt a fejem. Felöltözni, hajat vasalni, sminkelni, ruhát elrakni, testápolózni, kiírni a CD-t, reggelizni, elpakolni a fésűt.. Gyalog mentem mert siettem, balerinába.. xd Csak én voltam lapos talpú cipőbe a többi lány mind magassarkúba vagy törpesarkúba.. Első órában zenét hallgattunk éneken ballagási dalok, de ezek a 'klasszikusok' unalmasak, ráadásul az Én CD-met nem játszotta le a lejátszó, de legalább osztályfőnökin igen. Második órában mentünk fényképezkedni, de még vagy hatszor kimászkáltunk a tükörhöz amit nagyon köszönök Én, hogy kirakták a tanáriból, hogy tudjuk magunkat nézegetni. :D Smink frissítés, fésülködés, mire elkezdtük kurva melegem lett, szóval irány az udvar. (Y) Jó mondjuk, de szerintem így is szar lesz a fejem a képeken. Nem volt ma házink, csak tanulni. Csináltam képeket a csodálatos énemről. KÖZLÖM. Szoknyás képet CSAK ballagáskor kaptok. ;) Amúgy nem jött meg a sálunk mára, szóval sál nélküli a csoport képünk.. Erre tanár úr osztályfőnökire hozott egy nagy dobozt. Na és mik voltak benne?! Hát persze, hogy a sálak és a nyakkendők. :| -.- Fényképezés után hozta meg a futár. SZÍVÁS..
7 óránk volt, földrajzból kikaptuk a dolgozatot, nekem négyes. :D  Egyik kérdésnél Eriknek is, Krisznek is, NinaFanninak is ott van mellette pirossal h : lásd P... xdd Vagyis lásd én dolgozatom. IDŐJÁRÁS JELENTÉS ! :DDD:PP Elég jó idő volt ma, sőt én mostanában nem fázok, hanem melegem van.. xd Most is..
Na mára ennyi.
Puszivan^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése