2012. április 6.

Rain

Imádok éjjel utazni. A város fényeit nézve, lassú számot hallgatva szinte meghitt.
Természetesen mire beértünk és megjött cujOék busza addigra elkezdett esni. Nem sokat kellett várnunk rá, az idő is kellemes volt, se nem hideg, se nem meleg. Eső utáni városi csend, csak az autók zaja hallatszott. Toncival is találkoztam. Vicces volt, mivel én tudtam, hogy ő az köszöntem is neki, vissza is köszönt, viszont ő neki ismerős voltam, csak nem merte megkérdezni, nehogy hülyének nézzem mert nem én vagyok. :D Amikor cujO oda jött hozzám, és mondta, hogy várjunk elbúcsúzik Toncitól, akkor jött rá Tonci, hogy én vagyok a Kis Luca, és akkor mondta, hogy nem merte megkérdezni. :DD
Hazafelé cujO végig mesélt, és mesélt, meg ma is. Húúha meg szűnt a csend és a nyugalom itthon. :$ :D 
Tegnap le kellett lépnem mivel jött a vihar ami gyönyörű volt. Ilyenkor sajnálom, hogy nincs egy olyan fényképezőgépem, amivel lehet villámokat fotózni. Néhány lecsapónak akkora volt a fénye, hogy nappali világosság volt szinte. Amíg villámlott, meg dörgött bele feledkeztem a BadGirl 3.részébe. Aztán ránéztem az órára és már fél 10 volt, elkezdett hiányozni cujO. :/ :| :D Fel is hívtam hol vannak. Pestnél voltak, csak valami gond volt a busszal. Azt mondta Budaörsnél hív.. Hát mondom oké. 10perc múlva csörög a telefon, hogy elhagyták Pestet. Akkor irány venni egy kevésbé vékony nadrágot, meg még egy pulcsit, plusz mellényt.
Aztán irány Győr. Az oda fele út izgalmas volt. Békák mászkáltak az autó úton, néhol pedig gőzölgött (!) az aszfalt. Durván nézett ki. Eső illattal telt meg az orrom. Itthon csak ázott kutya szagot érezni mikor esik..
Néhol ahol erdős részen megyünk viszont olyan jó illat van. :) 

Na megyek fodrászhoz.
Kicsit vágatok a hajamból mert már megnőtt. Kép lesz. :D
Puszivan^^ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése