2012. április 12.

Thursday. -.-

Amikor eluralkodik rajtam a lustaság, akkor 7kor kelek ki az ágyból, 5perc alatt hajat vasalok, 2perc alatt sminkelek, és 5perc alatt felöltözök. Reggel 7.15re már a kávémat melegítem, közben cipőt keresek. Csodás volt hogy nem kellett rohannom, még ha a szokásoshoz képest később jöttem le az emeletről. Előkapartam tegnap a fullcapem, már hiányzott. Felkaptam, csukja a fejre, kabát felvesz táska, ajtó bezár indulás, 7.40re már suliba voltam, de hogy esnie kellett az esőnek.. -.- Beérve, még alig voltak az osztályba, ketten ha jól emlékszem. Erik tiszta fáradt volt, mondjuk én is. Jakcival bementek az öltözőbe, utánuk mentem. Sötét volt, leültem egy székre és csak voltam. Aztán Eriknél rákérdeztem ha jól emlékszem arra hogy milyen volt az edzés, mesélt. Végre nem nekem kellett mesélem bármennyire is szeretek dumálni. Megjelent NinaFanni, persze nem tudott magával mit kezdeni.  Magamba akkor és ott elküldtem, csak lenni akartam volna pofázás nélkül. Ádi is megérkezett, beült a sarokba a radiátorra. Lassan csengő volt, de nem zavart minket. Természetesen beszóltak a fullcap miatt, de nem a fiúk, és nem is az osztályból.. Főleg nem voltam rá kíváncsi.. >< Végig hallgathattam a többiekkel egy borzasztóan unalmas drogokról szóló előadást. Csináljunk úgy mintha érdekelne testtartással.. MÁR A KÖNYÖKÖMÖN JÖN KI. Felfogtam az első ilyen izé alkalmával, hogy ne drogozzak, sőt nem is akarok. Természetesen miért maradna el a hetedik óra?! Még a végén haza érhetek emberibb időbe..
Szarkedvem volt egész nap, és legszívesebben bújtam volna Valakihez. De hát nincs olyanom akihez lehetne. Sokkal jobban eltudtam volna fogadni, ha itthon maradok és alszok, vagy Valakivel vagyok.. Mit számít?!
Bocs, szó fosásom volt.. xd 
Puszivan^^


The warrior is back ! :DDDDDDDDDDDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése