2012. április 23.

Today..

Ma szemetet szedtünk, ismerős környék, igaz csak falun belül három utca meg a fő út. Benéztem mamához, de nem volt otthon. :O Kutyáztam. *-* Meg néha szedtem egy kis szemetet.. :s xd Főleg Ádival hülyültem, meg beszélgettem, jó 'közmunkás' lévén. :'DD Szexik voltunk és feszültünk a neon zöld mellényben, ami egyáltalán nem volt ránk nagy.. ááá csak épp ketten belefértünk volna egy mellénybe. XD Szóval összecsomóztuk a hasunkon. :'D NinaFannit felvették Krúdy vendéglátóiba. Hurráá ! :D Grat neked még egyszer. :D Reggel gumicukrot ettünk. :3 
Szemét szedés után előadás azon az ÖKO buszon.. Utána előadás a vadászatról. Odavág a Föld napjához, igaz? :'DD Mindegy, amennyire tudtam figyeltem, de hála a kedves mögöttem ülőnek aki direkt cseszegetett, és CSIKIZETT, csak félig figyeltem. >< xdd Megöllek gyerek. :'DD De kapott, mert belemélyesztettem a körmeim. :3 :DD 
Van szotyim. :DD xddd
Na jó fáradok, de ma legalább semmi rossz nem történt.
Május 12.én jönnek nagybátyámék. VÉGRE ! Már várom. :D
Puszivan^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése