2012. április 22.

Win ! :D

FELVETTEK. 100% !
Tuti biztos, mivel fent van a Hild oldalán a felvételi jegyzék és NYEK-en benn vagyok. :D 
Kicsit se sikítottam amikor megláttam. :DD Annyira örülök. Úristen. :DD Boldog vagyok most már nagyon ! Köszi mindenkinek, hogy szurkolt értem ! Egy valakit ismerek már a leendő osztálytársaim közül. Az évfolyamtársaim közül meg rajta kívül még 2-t.

Holnap országos szemétszedés szóval megyünk egész délelőtt szemetet szedni. Utána meg valami ÖKO busz jön a Műv. Ház elé. 9.kor kezdődik az egész akció, az első óra meg lesz tartva. Legalább tanulni nem kell holnap. :D Aztán egész héten szokásos tanulás, jövő hét szombaton Majális. Lehet kinézek. Utána pihenő van Szerdáig. Hosszú hétvége. Szerdán megyünk már suliba, utána két hét múlva Kedden valami Elő kompetencia Felmérés lesz.. aztán az hét Pénteken Papírgyűjtés.. xd Utána héten 16.-án kirándulás Zircre, Bakonyba.  Május 25.én Gyereknap. xdd Május 30.án Kompetencia Felmérés. Már csak 7hét van úgy nagyjából.

Ma körmöt festettem. :3 
Narancssárga. :D

Puszivan^^  

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése