2012. május 31.

Haha. xd

Megláttam ezt a baromságot és késztetést éreztem, hogy egy nagyobb baromságot kreáljak belőle a hülyeségeimmel. :D Lássuk lássuk :DD
Kérdés: Én Válasz: Én
- Jó fejnek tartalak-e? - Hát amennyit a társaságodban töltök szivi, muszáj jóban lennünk. Nem is tudom mi lenne, ha nem tartanálak jó fejnek.. kész káosz. Így is néha fejbe tudnálak vágni a baromságaid miatt..
- Egy jelző, ami illik rád? - Idióta? Kedves. Néha lassú felfogású.. Érdekes. Néha sok. Aranyos.. Hopp ez hat volt..
- Találkoznék-e veled? - Ennél többször?! 
- Aludnék-e veled? - Magammal szoktam aludni.. jó esetben, és nem magamon kívül. Szóval mindig. 
- Szép / Helyes? - Nem vagyok egoista, döntse el ezt más. 
- Horrort vagy vígjátékot? - Magammal már néztem horrort.. NEM VOLT KELLEMES.. Vígjátékot töménytelen mennyiségben.. 
- Szeretlek-e? - Már mondtam.. 
- Tetszik a profilképed? - Tetszős ja. :'D
- Beszélgetnék-e veled? - Szoktam.. amikor baromságokat művelsz.. Emlékszel? 




Akinek nem vicces, az NEM ÉRDEKEL. Enyém. Cső.
Lehet, gyenge lett. Most ilyen voltam/vagyok. Puszpáá. :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése