2012. június 1.

June

Hát ezt is megéltük, 2012 júniusa. Gyengébbek kedvéért ez év fele, azaz a hatodik hónap. Semmi jelentősége, de most így visszagondolva sok minden történt velem, jó is rossz is. Nem bántam meg, hogy január elsején hajnali 1kor elkezdtem egy 'idegennel' beszélgetni. Kaptam egy nagyon jó barátot, szeretlek. A helyzet az, hogy nem egy jó barátom lett idén, kettő is. A jók közül a legjobbak. Kacuja, Vivíí. Az ilyen dolgokra szeretek vissza emlékezni, nem a rosszakra. Nem a padlón fekvésekre, nem a koppanásokra, és legfőképpen nem az átverésekre és a veszekedésekre. Mi lesz júniusban? A tanév utolsó két hete. Ballagással bezárva, bőgésekkel teli. Még néhány baromság amit elkövetünk. Egy-két napos veszekedések a növekvő feszültség miatt. Érezzük mindjárt vége, itt hagyjuk egymást. Be kell vallanom hiányozni fognak. Még két heti szenvedés. Még két heti unalom. Próbák, és filmek. Alvások és beszélgetések. Nevetésekkel tarkított magyar órák.. Sok baromság. Emlékezések. Gondolatok. Keverések. Majd elérkezik 16.-a és vége. Vége a nyolc évnek, amiben egymás bajtársai voltunk. Vége lesz, aztán öt év múlva újra együtt.. Talán, vagy 10 esetleg 15 év múlva. Mikor lesz az még? Előbb búcsúzzunk el. Úgy is találkozunk.
Mit várok a júniustól? Nevetéseket, nagy alvásokat, öleléseket, beszélgetéseket, találkozásokat, 'szeretlek'-eket, és MINDEN mást.
Amúgy bevallom mostanában nincs kedvem írni. Meg nincs is miről. Összefolynak a napok. Néha az irodalom könyvbe találok néhány érdekes dolgot, meg filmesített könyvekből kivágott képeket. Amikről tudom, hogy könyvbe nehéz lenne megszerezni, de tudom hogy neten fent van. Már csak megkeresni kellene őket.. Vagy segítséget kérni. Szépen össze vannak írva majd a nyáron megnézegetem őket..
Megint elkezdtem írni aztán meguntam.. jellemző. Sorry. Még mindig gondolkozom, hogy maradjon-e a blog..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése