2012. június 2.

Óne. xd

Szombat. Arra keltem, hogy anyuék nevetnek. Kinézve a tetőablakon szürkeséget láttam csak, király megint szar idő van. Legalább holnap kicsikét süthetne a nap. Nem akarok összefagyni és elázni. Tegnap úgy is eláztam úgy hogy folyt a nadrágomból és a hajamból a víz.. Lovakat simogattam álmomba.. Igazán értelmes, utána meg valami izé kergetett, meg voltak kamionok és hó is volt, de amúgy meg nyár volt és lefejeltem egy faágat.. Csodálatos agyszüleményeim.. A változatosság kedvéért beteg vagyok. Meg vagyok fázva nagyon. Felkeltem és ez kezdett menni a fejembe és azóta ezt hallgatom és éneklem.. Anyuék már megőrültek tőlem. xd

 
Nem bírok várni június 18.áig. :|| CSAK az eső miatt elhalasztották a klip premiert. Mi ez hé? :(( Én már akarom azt a zenét. Pilvaker.
Holnap Vivível találkozok. Elment a kedvem kirándulni. Éhes vagyok. Unatkozok. Végem van.
Tső' :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése