2012. június 2.

..

Becsavarodok. Hiányzik. Nem akarom. Szeretem. Holnapot akarok. Nevetni akarok. ENNI akarok. Levegőt akarok kapni. Utazni akarok. Új napszemüveget akarok. Barátokat akarok. Normális zenét akarok. Elballagni akarok. Bükit akarok. Partyzni akarok.


Anyuval sütöttem almás-krémest. Büszke vagyok magamra, mert finom lett. Tesóm egész délután CD-t válogat, időrendi sorrendbe akarja rakni őket. A tévébe zene csatornán valami retro zene megy. Amit igazából nem ismerek és nem is érdekel. Háttérzajnak megteszi. Nem, még annak se jó. Nekem. Valahogy az ilyen zenék nekem nem jönnek át. Sorry.
Körmöt kellene festenem, ha azt akarom, hogy normálisan nézzen ki a körmöm holnapra.. xd Kezdjünk neki.

Mindig elfelejtem, hogy mit akarok írni. Poén. -.-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése