2012. május 9.

Igen is, meg nem is..

Este eldöntöttem, mire haza értem nem tűnt jó ötletnek. Júniusig várok, aztán tényleg VÉGE.
Szomorú, de bezárom a blogot. Mindenkitől elnézést, de nem bírom tovább. Mondjuk, azt sem bírnám, ha meg kellene szüntetnem a blogot, túlságosan sok emléket őriznek a bejegyzések. Ez a legfőbb bajom az életben. Mindenhez, és mindenkihez túlzottan ragaszkodom. :/


Amúgy ma laza nap volt. Első két órában végig röplabdáztunk. :D 
Csapatom: Jakci, Krisz, Doma, Én időközbe beállt Adrián és Aurél.. Ellenfél: Zahír, NinaFanni, Ádi, meg másik Ádám. xd Ja néha Attila is csinált valamit.. xd
Végig engem baszogattak hogy kicsi vagyok, és nem tudok rendesen ütni. :( Mindig ha nem találtam el a labdát vagy épp eltaláltam állandóan mindenki az Én nevemet kiáltotta. -.- Ráadásul Ádival beálltam szembe, így természetesen zaklatott végig. xd NinaFannival beszólogattunk egymásnak szokás szerint.. Ádi kapott egy nyakast aztán bocsánatot kért. xd Szent a béke. 
Lebeszéltem vele, kiránduláson mellettem ül a buszon. :D Azt mondta végig szekálni fog. >< xd Köszii. xd
Nem baj, majd vissza kapja. :PP
Angolon filmet néztünk természetesen angolul, angol felirattal. Igazából szerintem senkit nem érdekelt NinaFannin és rajtam kívül, gondolom Ádi nézte mert nincs más, de nem biztos, mert nincs a hátamon szemem..  xd
Tesin ki kocogtunk a füvesre azaz a focipályára. Kislabda hajítás.. >< Lehet SŐT biztos hogy velem van a gond, de képtelen vagyok nagyot dobni.. -.-
Utána sétáltunk vissza, mai beszélgető partnereimmel NinaFannival és Ádival.
Ádi nem volt hajlandó kiengedni az öltözőből. ahh. >< Vagy csak én vagyok gyenge? Valószínű..
Utolsó órán kint voltunk az udvaron de semmi energiám nem volt röplabdázni. Másnak se igazán. Beszélgettünk kint, aztán vége lett az órának. Irány haza. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése