2012. június 5.

ABC Tag

A - Alvás: Hogyan alszol?
- Általában jó gyorsan.. Attól függ mennyire vagyok fáradt, mert olyankor bárhol eltudok aludni. Ha nem vagyok akkor forgolódok órákig. Ez van, szívás.
Á - Álmok: Mi a legnagyobb álmod?
- Túlélni..
B - Barátok: Ki a legjobb barátod?
- Laci. Gabika. Marcsi.
C - Cejetem, köcce, civi: Mit gondolsz a "cuki" nyelvről?
- Gyűlölöm.
D - Dac: Mennyire vagy dacos?
- Hangulattól függ.
E - Ellenzem: Mit ellenzel, mivel nem értesz egyet?
- Az állatkínzást. Mivel nem értek egyet? Sok mindennel.. például a sík hülye emberek hülyeségével. :)
É - Éneklés: Szoktál énekelgetni?
- Hogyne.. itthon.
F - Foci: Szereted a focit?
- Attól függ.. Ha a Barca játszik akkor igen. :D 
G - Gázos dolgok: Milyen gyakran kerülsz kellemetlen szituációba?
- Sokszor.. vonzom a bajt. ><
Gy - Gyermeki lélek: Vannak "gyerekes" tulajdonságaid?
- Vannak. Szokták mondani, hogy ne legyek már ennyire gyerekes.. De szerintem tök értelmetlen szándék nélkül a temetőt járni. Én nem szórakozni megyek oda, és csak akkor megyek, ha muszáj. Vannak hülyeségeim, tény. Ja bocs, visszaemlékeztem.
H - Házimunka: Mit szeretsz és mit utálsz a házimunkák közül?
- SZEREETNI?! Utálom a házi munkát.. -.- Legjobban a mosogatást utálom.
I - Időjárás: Mennyire befolyásolja a hangulatodat az időjárás?
- Nagyon.
J - Jóslás: Voltál már jósnőnél?
- Nem. Nincs szándékomban az elkövetkező 5évben..
K - Kávé: Kávézol?
- Igen. Szeretem. :$
L - Lakás vagy kertes ház?
- Kertes ház.
M - Mars tündér: Kiskorodban szerepjátékoztál a barátaiddal?
- Igen. Tesómmal, unokatesóimmal papás-mamás-gyerekest.. xd Meg mi voltunk a kémek. :DDD 
N - Net, jobban mondva internet: Mennyire vagy net-függő?
- Nem vagyok kocka, a facebookra is azért van szükségem, hogy tudjak beszélgetni mást nem igen csinálok. Ha egy településen laknék a legjobb barátaimmal, akkor meglennék nélküle nagyon.
Ny - Nyugalom: Mi nyugtat meg a leggyorsabban?
- Mira közelsége, a ZENE.
O - Osztály: Milyen "szerepet" töltöttél be a középiskolai osztályodban?
- Még semmit. Majd szeptembertől kiderül. Vagy nem.
Ö -Önéletrajz: Mit szeretsz a legjobban beleírni az önéletrajzodba?
- Kettővel könnyebbet.
P - Pocsolya: Ha az úton látsz egy pocsolyát, mit teszel / mire gondolsz?
- Kikerülöm és az jár a fejemben, hogy UTÁLOM AZ ESŐT. Amúgy szeretem az esőt, ha nem kell sehova menni..
R - Ravaszság: Mennyire vagy agyafúrt?
- Kellőképpen. ;D
S - Seb: Van valamilyen sebhelyed?
- Van, nem is egy.
Sz - Szuper képesség: Milyen természetfeletti képességet választanál, ha lehetne?
- Gondolatolvasás.
T - Telefonálás: Szeretsz telefonálni?
- Ha nem kerülne pénzbe szeretnék.
U - Utazás: Mit vinnél magaddal egy hátizsákos utazásra?
- Mit nem? xd 
V - Vasárnapi program: Van vasárnapi rutinod?
- Felkelni, enni, lazulni, aludni.
Z - Zene: Milyen zenéket hallgatsz?
- JÓ zenéket. ;) :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése