2012. június 4.

Mindjárt vége már csak 8 nap..

Megint baromságokat álmodtam. Valami üzletben meg hotelben lazultam valami faszival aki amerikai focizik és egy köcsög. Aztán hirtelen lett egy húgom a semmiből és Bábolnán sétálgattam vele. Köszi nincs szükségem rá !

Amúgy ma egész nap szenvedtem, és aludni akartam. Első órában átmentem titkárnőbe, fénymásoltatni vittem valami dolgozatot, meg át vittem a tűzőgépet a másik iskolába. Utána feleltem történelemből, így ötös leszek év végén. Az óra maradék részében ott kint ültünk és néztük ahogy a fiúk egy érintőst játszanak. Matekon kint ültünk az udvaron és punnyadtunk. NinaFannival énekeltünk a fiúk örömére. xd Fizikából lezárt minket tanár úr. Ötös leszek. (H) :D Kicsit összefolyt a nap.. De majdnem minden órán kint voltunk. Angolon megemlékezés volt, Trianon. Végre nem nekem kellett szerepelgetnem, nem úgy mint tavaly. Természetesen kiájult az egyik csaj a sorból.. Mint tavaly NinaFanni meg még körülbelül három másik gyerek. Akkor tartottuk Erikkel a frontot. :D Na az is egy emlék marad. Mikor vége lett a megemlékezésnek még tartott az óra. Amikor visszavonultunk a terembe örültem, hogy ülök. Néhányan nem fejezték be a dolgozatot előző órán azt folytathatták, én addig elvoltam. Rajzon 'rávettük' a tanárnőt, hogy menjünk ki úgyis le vagyunk zárva már. Kint ültünk egymáson. xd Ádi ült a széken, én Ádi lábán, az én lábamon meg NinaFanni ült. :DD Kényelmes volt.. izé lett volna, ha nem olyan csontos NinaFanni segge. >< xd 
Ma olyan semilyen idő van.. Meleg is, néha meg olyan hideg szerű..  Megint a ballagási cipőmet próbálgatom. Nekem nagyon kényelmes. Mások meg szenvednek, hogy fáj a lábuk benne.. Lehet, hogy így még nekem is kényelmes, de majd 'élesbe' meg minden bajom lesz.. :oo




Már elkezdtük írni a vakáció!!!-t. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése