2012. június 14.

Bolondok.. :DDD

Ma bolondballagás volt.. Végig üvöltöttük a falut. Ballag már a vén diák... XDDD
Voltunk elsőnek a felsőbe, aztán meg az alsóba. Következőnek a hivatalba mentünk kaptunk csokit és rágni valót meg kólát. Utána irány az óvoda alig ismertek fel minket.. :D Ott is kaptunk iszit. Meg játszottunk. :'D 'Lementünk'  a telepibe izéé.. a Betérőbe betértünk, közben végig énekeltünk a főúton. Kicsit se néztek minket hülyének.. xd Keresztanyum meg a mamám akkor jött épp tőlünk és megálltak, hogy megnézzenek minket.
Fagyiztunk, meg kóláztunk.. Egész nap itattak minket szinte.. xd Mandula fagyi. *-* Fini. :D Már tesszük fel a képeket fészbúkra. xd Igen jók lettek. :'D Itt is lesz mindjárt néhány.. :D Visszafelé megint bementünk a hivatalba újra képeket csinálni. :D Utána mentünk vissza suliba, és Fannival elkezdtük énekelni azt hogy: 'Nyuszi nyuszi hopp hopp az erdőben ugrál egereket fogdos és fejbe vágja miiiiind !' XDDDDDDDDD Annyit szakadtam ma, az kész. Ja és puszikat osztogattam. :$ :DD
Amúgy katona lettem volna, aztán este megváltoztattam az elképzelésemet, de így jobb volt. :D
Utána Lilit hazakísértem, aztán go haza. ^^ Csak a lábam akar letörni.. Dög meleg van, és normális lesz a ballagásom. (Y) Mindenki tudja a szövegét.  Hál isten. Egyszer próbáltunk csak, holnap pihenő. Felkészülök a szombatra. Köszi lesz. Még egy csomó dolgom van. Tesómnak átadom a gépet hadd tanuljon infóérettségire. Tsááá.




 ♥ !








Hiányozni fogtok ! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése