2012. június 11.

Még 3.. 4.. nap kb. -.- xdd

Rajz óra van. Természetesen nincs tanárnő, helyettesítés van. Előző órában próba, előtte filmet néztünk.. Vasökölt, meg A papot. Igen jó filmek, bár az egyiknek csak a végét, a másiknak csak az elejét láttam így most. xd Első órában is infó teremben voltunk összevont óra a hatodikkal. Mindjárt mehetünk haza, anyu otthon van. :D De legalább a kajáért nem kell mennem, csak egyenesen haza.
Még 25 perc, nem bírom.. :d Haza akarok menni és éhes vagyok, anyu főz valami finomat, elvileg. xd Ha nem, akkor tegnapit eszek. Pörkölt, rizs.. :$ :D


Hiányzik.



Még ki kell írnom egy CD-t..
Valami fontosat leakartam írni. Aztán elfelejtettem. Jellemző.. -.- xd
 Meg van! Tanár úrral ballagok elől, és nem Jakcival, és eléggé látható helyen fogok ülni.. xd Anyám.. :|
Hadarom az az egy mondatott.. -.- Az Élet álom. Tedd valósággá. Így kell hangsúlyoznom amúgy meg így van: Az Élet álom - tedd valósággá. Furán hangzik.. xd 
Már 13.05.. Még őőő sok perc. Nincs erőm számolni.. XD :$

LEGYEN MÁR NYÁR. Még 3 nap, nekem, amúgy meg 4 nap. Igazából a háromból már egy eltelt, Szerdán jövünk még aztán lesz valami, Csütörtökön bolondballagás, főpróba. Szóval csak azért kell szinte bejönnünk, hogy ne legyünk otthon, meg hogy próbáljunk.. XD


"Téged anyádék hajnalban csináltak azért vagy ilyen idióta." by Erik XDDDDD
Még jó hogy nem nekem van szánva.. xd Mondjuk akkor is vihognék.. Anyám én Erik mellett ülök ballagáskor. Mit fogok én ott szakadni. :'DD Vagy bőgni. :( Majd Eriket összekenem a sminkemmel.. :$ :'DD XD 


Léptem, Puszpá. Tső'. :* 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése