2012. július 23.

-.-

'NEM LESZ MÁR UGYAN, AZ MINT AMI VOLT !'


Egyébként, köszönöm kérdéseteket jól vagyok, de úgy vagyok, hogy inkább a zene szedje szét a dobhártyámat, mint az ideg az agyamat.. Jól meg aszontam. :3
Nem depizek, csak elegem van.
Ha valakivel tapló vagyok bocs. Csak ha ők úgy akkor én is úgy. Tudom, nem azokon kellene letöltenem az idegem akik nem tettek semmit..  HIBA ! Ez van.
Bevettem a szokásos leszarom tablettát, és minden baromságra a középső ujjam a válasz. ;)
Legyen már július 31.e menni akarok Rékázni Bábolnára. *-* És, igen ! ( Amúgy éssel nem kezdünk mondatot.) Eltervezve, és nemsokára meg is valósítva amit elterveztem még egy-két hete..
Mindenki hagyjon békén.. (igen ezt most fordítva kell értelmezni. akit érdeklek egy picit is írhat.. aztán majd meglátjuk.)
Ja, most majd jön az, hogy megint szenvedek. Jó, akkor szenvedek.
Túlzottan befolyásolható vagyok, tisztába vagyok vele. A kik*rt nagy szívemnek köszönhetően fog nálam az érzelmi terror (asszem ezt mondta cujO). Tudjátok mi a baj? Igaza van.. most próba. Változtatások sorozata..
Még mindig a barátaim és a családom a fontos, a más nem igazán. ^^ 
Sorry.
Egy helyben állsz ott is maradsz bármit remélsz, ha hátra tekintgetsz orra buksz, előre nézz ! 
Ennyi voltam. Tsá'.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése