2012. július 27.

Elterveztem, nem lett belőle semmi.
Szóval, miután géphez kerültem ebéd után úgy voltam vele hurrá végre felrakhatom a Day 2.-t. Feltettem, oké. Pipa. Aztán az jutott eszembe írni is kellene valami bejegyzést, hisz naponta itt vagyok. De most nagyon késztetésem volt írni, de nem tudtam elkezdeni sehogyan sem.. Unalmamban kimentem fényképezni, hát inkább hagyjuk.. Kockulnék is, de semmi fantáziám nincs egy házhoz.. Lacika szerint wowozzak.. Hogyne, köszi nem élek ilyenekkel. :D Vivível beszéltem egy darabig, aztán valamerre felszívódott.. Réka már Bábolnán van, lehet ne már Kedd. Holnap elvileg megyünk valamerre anyuval, meglátom milesz belőle.. Ja, körmöt is festettem délben, most Golden Twilight. Nagyobbnak tűnik tőle a köröm. Fura, de jó. Ma nem vagyok fáradt, mert csupán 1-2körül aludtam el.. Ez a nap különösen unalmas, még beszélgetésekkel is. Fagyit eszek vacsora után azt hiszem. Ez valahogy nem vág ide.. nem baj. Letöröltem valami 200 képet a gépről, de még így is sok van. Kicsit nézelődtem eBayon, meg OASAPon, van néhány jó cucc.
UNATKOZOOOOOOOOOK. 


Éhes vagyok..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése