2012. július 13.

Hűvös döbbenet amikor rájössz, hogy elszúrtad..

Ma délután háromkor találkoztam Rékával és Marcsival. Kissé összefagytunk, így miután csináltunk képeket amik ritka szarok lettek rólam, utána beültünk a Hádészba. Réka apja benézett hozzánk és meghívott minket egy Cappyre. Aztán hagyott minket tovább beszélgetni. Természetesen örök témánk: pasik. Végre eltudtam mondani nekik amit szerettem volna.. 
Néhány dologra meg most döbbentem rá. Teljesen hülye voltam akkor, de így kellett történnie.. 
Miután haza értem outfiteket próbáltam kitalálni. Mivel ebéd után divatblogokat nézegettem és megihlettek. 
Nem olyan jók az enyémek, ráadásul nagyon egyszerűek és a képek se az igaziak.. 
Majd javulok.
Amúgy remélem mindenki túl élete a péntek tizenhármat. Banán leégett a gazdabolt, két autó összement így az egyik az árokban kötött ki. Velem semmi nem történt azon kívül, hogy elakadt a sarkam egy fűcsomóba és majdnem hátra estem, de nem történt semmi komoly. Nem is érdekel ez az egész péntek tizenhárom. 
Most rágom magam azon, hogy elbasztam azt a lehetőséget, mert másokra hallgattam. Talán az egyetlen dolog, amit megbántam.. 
Az normális, hogy elégedett vagyok magammal külsőleg, belsőleg? Tényleg, teljesen komolyan. Azt érzem, hogy én vagyok a különc, mert alig van olyan lány aki megbarátkozott önmagával és nem akar megváltozni..
Holnap megyünk bográcsozni ! Remélem jó lesz, partiznék kicsit. ;D
Jövőhéten megint csavargok, de legalább engednek. ^^ Egyik nap átnézek Bábolnára is majd.. Valamikor kellene strandra is menni. Valamikor.. 
Ennyi voltam mára. :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése