2012. július 14.

Bogrács-parti meg a vándorkupa

Délután átmentünk Bőnyre a rokonokhoz bogrács-partizni. Megrendezték az 2. Családi Vándorkupa Versenyt, azaz a CsVV-t. Nem rég lett kitalálva ez az egész, a családi összetartás végett. Hát nem nyert a csapatom meg, de nem bánom. Én Anival és a barátjával voltam hármasba. Nevettünk sokat. Az időjárás keresztbe tett a versenynek, de szobai keretek között folytattuk. A bográcsban halászlé és paprikás krumpli készült, aztán a tárcsán még keszeget(?) sütöttek paprikás lisztbe forgatva. Én maradtam a megszokott paprikás krumplinál de azt is cujOval közösbe ettem. Mikor elkezdett esni az eső még Bendi aludt, így nem mentünk be, inkább a házigazdák hoztak ki esernyőket. Vicces volt mindenki fogta az ernyőt.. 
Meli nem zavartatta magát, az esőn állt és evett. Aztán elállt az eső, elkezdtünk játszani. Még csapat nevek is kellettek.. Semmi ötlet nem volt persze, de Vad Fruttik lettünk. :D xd Én egyszer versenyeztem csak, de akkor is MAJDNEM én lettem az első. Csak azok a hülye tészták lecsúsztak. ._." Szóval akkor cujO nyert, de így is mi lettünk a második helyezettek. :$ Végig szakadtunk ahogy a többiek versenyeztek/küzdöttek. Este meg már bent sírtam a röhögéstől, mert apuék Ágit szekálták. xd Meg Bendivel lufiztunk. ^^
Mi hagytuk el a helyszín utolsónak. :DDD Kis híján bealudtam a kocsiba.. Igen jó nap volt, tudtam volna még folytatni azért. :D
Jó éjszakát mindenki! :* 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése