2012. július 26.

Kicsit vissza..


'Boldog akarsz lenni? Kezd azzal, hogy megbecsülöd amid van.'  

Vivível végig olvastam néhány régi bejegyzést, még 2010-ből és 2011-ből.. Néha úgy vissza ugornék az akkori időkbe, de csak néhány dolog miatt. Amik már megváltoztak mára, észre vettük az is hogy megváltozott az amilyen formában írok.
 Ráadásul összeszedettebben, és talán már nem depizek annyit.. Csak ritkán ha rám jön.
Szokásosokat hallgatom, meg idézeteket keresgéltem.. Némelyiket már írtam régebben, de most újra megtaláltam.


'Nem szeretem Őt, Ő csak egy barát. De imádok vele lenni, tetszik a haja, a szeme, a mosolya, és hiányzik ha nincs mellettem.'  

'Ha egyszer írnék egy történetet az életemről, ne lepődj meg amikor legalább egy milliószor meglátod a nevedet..' 


'Vannak olyan pillanatok az életben, amikor annyira hiányzik neked valaki, hogy szeretnéd kiszakítani az álmaidból a valóságba, hogy megölelhesd.' 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése