2012. július 24.

Megígért. ;)♥

Istenem ezt a srácot annyira imádom ! *-*
Néha egyáltalán nem beszélünk, de amikor mindkettőnknek van kedve olyankor nagyon eltudunk beszélgetni.
Ha valami bajom van és úgy érzem most arra van szükségem, hogy egy fiú hallgasson meg, ha eltudom érni, ő az első. A motivációs videójától a falra tudok mászni, mert már kívülről fújom, de azért meghallgatom ha szükségem van rá. Amikor vele vagyok meg a többiekkel semmi nem számít, csak ők. Ha éppen lelket önt belém, mert a padlón fekszem mindig sikerül összébb szedni magam. Lehet, volt olyan amikor kitudtam volna nyírni valami baromságáért, de megbocsátottam neki, és jól tettem úgy érzem. Teljesen nem normális, de az a jó, hallgathatom a hülyeségeit legalább. Ha jól emlékszem 3 éve ismertem meg, azon a bizonyos Banán Fesztiválon. :D Jó sokat beszélgettünk már elsőre. Sok mindenen keresztülmentünk pár év alatt, vagy az én hülyeségemből vagy az övéből, de valahogy megoldottuk. Megbeszéltük, személyesen. Örülök, hogy megismertem és nem szívesen engedném el ezek után. Őszinte, még meg is hallgat, és ez kölcsönös. ;) Ráadásul elviseli a hülyeségeim.. Plusz pont. :D  
Egyik becenevem neki köszönhetem, azaz én=kisrocky. :3 
Szeretlek Te bolond ! :D
Kedden kapod a beígért nagy ölelést. ^^





Máténak. :)  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése