2012. július 24.

Ez van. ;)

Tegnap miután tesóm haza ért megmutattam neki a vörös hajamat. Megbeszéltük, hogy ősszel mindketten  -ahogy Módi mondta- veresek leszünk. :D Nem festék, csak színező, egyszerűbb és még az eredeti hajszínem is megmarad alatta, és 6-7 (?) hajmosás után kimegy a szín. Szóval úgy 1-2 hónapig vörös lehetek ^^ Aztán majd később, pár év múlva befestetem. Eddigi elképzeléseim szerint, meg a piercing is meg lesz a számba/szám alá.. De addig még 4-5 év.. :) Megint jön egy vihar, mondjuk inkább most mint este.. Vagy pár nap múlva, akkor viszont lesz egy kis kárörömöm, ha tesóm elázik a sátorba. :3 Kedden találkozok a Lényeggel, egy részével. Egy ember nem ér rá passz, hogy miért, de sérült is, egy másik meg 'csak' sérült, de ráérne.. Esetleg meg látogatjuk Rékával. :D
Egy blogról csórtam el egy tagot. Úgy is olyan régen volt.. :) :$

1..ovis jelem : szívecske. :$
2..mi akartam lenni kiskoromban : állatorvos. ^^
3..szingli vagyok : jaaaa.....
4..kivel járok: magammal. amúgy.. 3.ra a válasz.. 
5..boldog vagyok : néha. boldogabb is tudnék lenni..
6..szerelmes vagyok : ezőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőő.. nem publikus. :3 leszűrhető hogy mi van remélem.. ;)
7..szerelmem neve : 6.ra a válasz.. ;) 
8..hajszínem : tarka. :D xd világos barnától a sötétbarnáig. de én VÖRÖS AKAROK LENNI.. ^^
9..szemem színe : zöldesbarnáskék.
10..hiszek benne , hogy létezik szerelem első látásra : néha.
11..bántottak már meg érzelmileg : hányszor.. :')
12..pörgős buli este vagy romantikus este : attól függ. ;D
13..mit ittam utoljára : tejet. xd müzlit ettem na. ^^
14..hiszek fiú lány barátságba : elvileg.. 

15..milyen színű felső van rajtam : lilásszürke. 


Éheséheséheséheséhes.

Kedvenc körömlakk: Vintage Blue. by Avon
Muszáj közölnöm, késztetést éreztem, hogy leírjam. :D

Ma hajnalban negyed vagy fél négykor kapcsoltam le a lámpát aztán még félórát gondolkoztam a semmin. Nem izgat ki mit gondol rólam, csinálnak amit akarnak. Meg amúgy is, minden csoda három napig tart..  Majd megnyugszanak. ;) 

Fish!-t, The Grenmát, és Adam Lambertet hallgatok folyamatosan. Ők tudnak segíteni a legjobban, még jó hogy ezek motiválnak és nem lerántanak a padlóra.. 
Annyira nem érzem azt, hogy kellenék ide.. valahogy senki sem mutatja ki, hogy szüksége van rám.. De ez van, ettől még megyek tovább, nem állhatok meg nézni azt ami elmúlt. Úgy se jön vissza, minek gondolkodni rajta, hogy mi lett volna ha, mondjuk több időt lehetek akkor és ott velük.. Vagy nem azokat tettem és mondtam volna, mint akkor. Annak semmi értelme, hogy egy helyben álljak és nézzem az emlékeket. Persze, egyszer kétszer okés, de előre kell nézni és tovább lépni. Különben a padlóra kerülsz, és ott kényelmetlen. Ezt mondja Csongi is. :) 



UTÁLOM A SZELET! -.-


PusziPacsiÖlelés kinek mi jár. ;*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése