2012. július 19.

Wednesday in Győr

Jó elkezdem most talán van élet erőm hozzá. szóval vagy anélkül, tegnap bementem tesómmal Győrbe. Ő a barátjához, én az osztálytársaimhoz. Már jól kezdődött az egész, késett a busz úgy volt 13.44kor ér Banára, erre 14.00kor kiáltottam fel, hogy 'Végre!'  Megbocsájtottuk a sofőr 'bácsinak' mivel tatabányai busz volt. Viszont, mire ideért hatszor megsültünk, mivel persze mint ketten fekete csőfarmerben és tornacipőben voltunk.. A csupán húszperces késés után végre ültünk a buszon Győr felé, cujO alkotott a kezemre.. Egy póniszauruszt.  Itt lehet látni jobb oldalt. Kicsit már lekopott. Térjek már a lényegre, beértünk. Találkoztam Kevinnel, aztán osztálytársaimmal. Még ültünk egy ideig a szökőkútnál, aztán mivel egyikőjük már szenvedett, hogy éhes, pizzát kellett neki szerezni, mert ő nem szereti a Mekis kaját.. Kérdem én: NORMÁLIS EZ? O.o xd Hát nem.. Bementünk Mekibe, nem vittem túlzásba a kajálást.. Utána elkísértük az egyik srácot az anyjához, jó sokáig volt velünk úgy fél órát.. Köszi. Na mindegy.. Egészen végig próbálkoztam a beszélgetéssel, de valahogy nem jött össze.. Érdekes lesz az elkövetkező szeptember, de majd összerázódunk és kitapasztalom ki milyen.. Ültünk a Rába parton és hívott tesóm, hogy hol vagyunk mert, hogy oda jönnek, mondom oké. Sikeresen félre informáltam őket, de oda találtak végül, Kevin szét csikizett.. >< Én meg szét karmoltam a kezeit, de nem adta fel tovább csikizett, de aztán befejezte. Leléptünk, kiültünk Széchényi térre. Az ott maradt srác szenvedett végig. Vagy melege volt, vagy szomjas volt, vagy fázott.-.- Kiidegelt. xd
Elkísértem őket a buszukhoz, aztán visszamentem tesómékhoz, onnan meg mehettünk vissza Vidékibe. MÉG MINDIG NEM VAGYOK GIZI ! -.- Kevinen volt egy maszk, amire egy koponya állkapocs része volt nyomtatva. Amikor megláttam annyi jutott eszembe: 'Ez tényleg nem normális..'  Úgy vonult végig a fél belvároson, meg a napszemüvegembe. Kicsit se bámulták.. XD De vicces volt, az biztos. Odaértünk a beállóhoz, ott várt Barnabás. Rögtön letámadtam, úgy volt vele is találkozok tegnap, csak aztán túl sűrű lett volna a program.. Hazafelé buszozás közben vele beszélgettem. Mire leszálltunk a buszról már korgott a gyomrom, itthon két tál spagettit és még lángost is ettem.. :$:D Itthon észre vettem magamon hogy álmos vagyok, de addigra már kilenc óra volt.. kicsit még arckönyveztem aztán irány aludni.. Fél délig bírtam, de még mindig álmos vagyok. Azt hiszem egy-két kávé most segítene.. Megyek iszok is.
Legyen már holnap.. ^^
Pussz. :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése