2012. augusztus 6.

Day 10-13.

Elmaradtam velük igaz, az okok olvashatóak az ez alatti bejegyzésben..

Day 10.  - Ruha különleges alkalmakkor
Ezt a ruhát még régebben vettük.
Rám még akkor nagy volt, tesóm meg nem hordta.
Aztán a múltkor találtam meg a szekrény mélyén.. 
(Azt hiszem írtam is róla.)
Tetszik, és már jó rám, csak a megfelelően 
ünnepi alkalmat várom, hogy felvehessem..

Day 11. - Egy ékszer a nagyszüleidtől
Nincs ilyen ékszerem.. 

Day 12. - Egy kulcstartó
Egyik kedvenc kulcstartóm, 
ami mindig ott fityeg a kulcs csomómon. 

Day 13. - Egy ruhadarab amit szeretnél
Ez a nadrág nagyon KELL!
Sajnos itthon még nem forgalmazzák,
 külföldről meg nem szoktam vásárolni. 
Bennem van az, hogy nem lehet felpróbálni,
 mert ha hülyén néz ki rajtam semmi értelme meg venni. 
Bármennyire is jól néz ki képen. 


  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése