2012. augusztus 6.

SzombatVasárnap.

Szombaton buliztunk, cujOkám 18 lett. A fél család itt volt, tortáztunk, grillpartiztunk. Itt aludt nálunk Büki, Noémi, meg Kevin. Este true storykat, meg horror filmekből jeleneteket meséltek nekünk.. Szegény Noémi megijedt apától, mert kilépett a sötétből. xd Meg hogy a szekrényből néz a mumus.. :'D Hajnali 1-2kor még ropit ettünk és hülyültünk. Aztán cujOék felmentek, mi meg lent aludtunk Noémival meg Bükivel. Beszélgettünk egy ideig, aztán Büki elaludt mi még ketten bírtuk 6ig.. Mindenről beszélgettünk mai mostanában történt, de amikről beszélgettünk nem mondjuk el senkinek. :D
Néhány hülyeség, amit Noémi mondott:
Kevin mesélt az egyik haverjáról akinek a beceneve Medve. Noémi este mondja nekem amikor már csak mi voltunk fent: - Én egy igazi medvére gondoltam amikor mesélt elsőnek.. xd

Bükivel beszélget Noémi...: - És akkor most ő repülőgépen lesz stewardess? 

Noémi: - Halálos csendben röhögünk.. 


Noémi: - Mi a felettünk lévő Gergő neve? Vince vagy Vendel?
Én: - Mi van?! :ooo Noémi, az KEVIN ! 


Beszélgetünk 5körül..:
Én: - 6kor kel amúgy a Nap..
Noémi: - Miért? Megy dolgozni?!  


Vasárnap délben felkeltünk, ebédeltünk utána meg punnyadtunk tovább. Fél négy körül kikísértük Bükit meg Kevint a buszra, aztán Noémit hazavittük mikor mentünk a dédinkhez. Bőnyön két órát voltunk, de én elfeküdtem a kanapén és kis híján bealudtam.. :s xd Hazajöttünk, vacsi, kockulás, aztán alvás..  Semmi érdekes. A taggal elvagyok maradva, de lusta vagyok öltözködni, meg ruhát keresgélni. Pedig még Péntek előtt össze kell pakolnom a cuccaim, mert cujOval ketten megyünk nagybátyámékhoz. Azt hiszem ma megint felteszek két-három napot, inkább négyet és akkor holnap nem kell szenvednem vele.. De csak azért ennyit, mert szombat óta nem tettem fel semmit. Szóval mindjárt felteszem csak előbb előkeresem amiket meg kellene örökítenem.. :)
Puszi.:*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése