2012. augusztus 8.

Jobbat, mint nekem..

Jóó reggelt emberek, van vagy fél kilenc mikor ezt írtam, de én már fél nyolc óta ébren dekkolok, itthon. Fő a változatosság.. Igazából ideges vagyok, mert vagyok olyan szerencsétlen, hogy ilyenkor jön valami közbe, de ettől még eltudok menni nagybátyámékhoz, csak nem lesz olyan felhőtlen még ott leszek.. Régebben az egyik füzetembe írtam egy izét.. nem történet, nem haladja meg a féloldalt, és a viharról szól, ahogy átélem az érkezését.. Kíváncsi vagyok, ti is így gondoljátok ezt az egészet? Amúgy milyen lett? Hozzászólásba mehet a bejegyzés alá, akár névtelenül is. Köszi. :*
"Csak álltam és néztem a vészjóslóan szürke felhőket. Két hatalmas villám után az ég zengett. Aztán feltámadt a szél. Itt van, pedig még nem kellene itt lennie. A kifutószél után újabb dörrenés, majd leszakadt az ég. Én csak álltam és néztem magam elé. A szél apró permetben hordta felém az esőcseppeket. Még mindig csak mereven álltam, figyeltem a kék ég hűlt helyét. Csak pár pillanat volt mire ideért, és kegyetlen erővel csapott le. A szél tombolt, az eső zuhogott és folyamatosan dörgött. Ahogy a szél fújta az esőcseppeket olyan volt, mintha a havat hordaná.. Az adrenalin vágtázott az ereimben. Egy erősebb széllökés és újabb vízpermet érte meztelen végtagjaim. Lehűtött kellemesen. A fejem a kapkodásoktól felforrt, de a langyos vízpermet lenyugtatott. Újabb villám, számoltam.. 1.. 2.. 3.. durr. Egy hatalmas széllökés szinte vízszintesbe hajlította az udvar közepén álló fát. Ideje eltűnni.. Sarkon fordultam, és becsuktam magam mögött az üvegajtót.."
Már 8.54.. Lassan kilenc óra, úgy látszik ma előbb kezdem az unatkozást. Ki kell találnom valamit. A változatosság kedvéért találtam még egy tagot..

1. Mi az, ami nélkül semmiképpen nem hagyod el a házat? 
- Telefon, szájfény, zsepi, pénz.. (+ nyáron napszemüveg.)
2. Kedvenc sminkmárkád?
- Avon.
3. Kedvenc virágod?
- Nem tudom. Igazából nincs kedvenc, ha valakitől kapok valamilyen virágot igazából örülök neki, bármilyen virág is az.. Mostanában a levendulát kedvelem nagyon, egyszerű és kicsi, mégis milyen jó illata van.. :) 
4. Kedvenc ruhabolt?
- New Yorker, Takko, H&M.
5. Kedvenc parfüm?
- Igazából, nincs kedvencem, mivel csomó parfümünk van anyával és cujOval, szóval mikor melyiket használom.. amit úgy többször az a Secret Fantasy, de mostanában egy másikat, a Roxannet használtam. Még szülinapomra kaptam a nagynénimtől.
6. Magas sarkú vagy lapos?
- Attól függ melyikhez van kedvem, ha azt nézzük a szerelmem egy magassarkú, de van lapos talpú kedvencem is..
7. Jó jegyeid vannak általánosságban?
- Igen, jó jegyeim szoktak lenni, de nem vagyok színötös..
8. Kedvenc színed?
- Zöld.
9. Szoktál inni energiaitalt?
- Igen, még ha káros is..
10. Szereted a gyümölcsleveket?
- Imádom. Multivitamin.
11. Szeretsz úszni?
- Nem, de nem is vonz. Ha esetleg fulladoznék valaki csak kiment.. Hanem, így jártam..
12. Villával eszed a sültkrumplit?
- Mekibe nem. :'D
13. Mi a kedvenc hidratálód?
- Avon Care Rich Moisture Family Cream for face, hand and body. Kamilla és zabkivonattal. Finom az illata, semleges, és nem kihívó. A túl parfümözött dolgokat nem nagyon bírom..  
14. Szeretnél a jövőben férjhez menni?
- Igen, szeretnék egy férjet, és egy boldog családot. :)
15. Könnyen fel tudnak idegesíteni?
- Attól függ, ha fáradt vagyok akkor a legkisebb hülyeség is felhúz, amúgy végtelenül türelmes tudok lenni. :)
16. Érdekel a szellemvadászat?
- Szellek? Köszi nem. A fantáziám így is zaklat állandóan, még foglalkozzak is vele? Hogy ne.
17. Van valami fóbiád?
- Tériszony, de küzdök ellene.. hm vagy is próbálok küzdeni.. :s
18. Rágod a körmeidet?
- Már nem, 1-2 éve állandóan rágtam, mióta megnyugodtak körülöttem a dolgok viszonylag leszoktam róla, meg a körömlakknak sincs valami jó íze. 
19. Volt már halálközeli élményed?
- Nem, de valahogy nem is akarom hogy legyen.. 
20. Kávézol?  
- Ó igen ! :D A túlzott koffein fogyasztás is káros vagy mi.. Nem baj, én szeretem.


Összesűrítem a dolgokat.. a mai Day akármennyi.. öhm.. 14.
Szóval Day 14. - Cuki zokni..
Most erre mit? Nem t'om.. Nem cukik a zoknijaim, egyszerűen zokniszerűek.. Egyszínűek, esetleg csíkosak.. De nem cukik. ._. XD 


Eléggé összevissza, azért remélem kilehet igazodni..

PusziPacsi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése