2012. augusztus 31.

Lusta vagyok címet kitalálni..

Vajon egyszer én is egy tananyag része leszek? Alkotok valami maradandót? Belegondoltam, ahogy az első informatika órán a tanárok így szólnak a diákjaikhoz: most pedig írjátok be ennek a blognak az URLjét, és olvasgassatok.. Szerintetek milyen? Pozitív vagy negatív véleménnyel olvasnának? Érdekelné-e őket egyáltalán?

Jó-e az nekem, hogy nézik? Nő a nézettségem, de kérdem én.. van közük hozzá? Igazából nincs. Mindenkinek van egy élete, és ő dönti el, hogy kinek ad betekintést. Én ezzel megnyílok a 'nép' felé, kitárom az érzéseim, elmesélem olyanoknak a történeteim akiknek tulajdonképen közük sem lenne hozzá, de még is leírom ide, nap mint nap a dolgaim. Lehet, hogy zavarnia kellene, hogy idegenek is az életemben úgy mond 'turkálnak', de nem. Én választottam, hogy megosztom veletek, mindenkivel.
Köszönöm a nehéz helyzetekben való támogatást is. :)


Ma voltam évnyitón. Minden király.. :D Igaz, nem az lett az osztályfőnököm akit vártam, de nem baj ! :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése