2012. szeptember 1.

September, please be perfect.. :)

Eltelt emberek, vége van. Nincs többé szabadság, mind meghalunk. o.o Na jó, ennyire azért ne dramatizáljuk túl a dolgokat. Bevallom, ha a szeptember egy napsütötte reggellel kezdődött volna sokkal jobb lenne, de nem, ő rögtön egy éjszaka alatt megváltoztatta az időjárást. Komor, vizes idő van kint, éppen nem esik. Azon szurkolok, hogy legalább bírja ki négy óráig.. Nagyon nincs kedvem elázni, de itthon maradni sincs.. Még csak 11 óra, fura belegondolni, hogy két nap múlva Hétfő. Első nap, első reggeli buszozás, elsőnek sétálhatok el reggel a Hildig. Az osztályomból néhány emberrel már most jól kijövök. Ráadásul közelebbi ismerősöm is van köztük. Nem mintha ez számítana. Tegnap negyedóra alatt le zajlott az évnyitó, Himnusz, vers, igazgató úr beszél, vers, Szózat. Aztán csókolom, mehettünk be a termünkbe, rögtön elfoglaltam egy radiátor melletti padot, gondolva a télre. :3

396136_464569500241308_1433095843_n_large

Visszatérve az őszre, szeretem amúgy, csak ne essen az eső. Az oké, ha kicsit felhősebb az ég, és húszon egy-két fok van. Mit szeretek benne? Azt, hogy változásokat hoz, kicsit változom vele én is. Megszűnik a szabadság érzés, és kiélesedik az elme, már akinek. Egy szót sem tanultam egész nyáron, pedig mennyire elterveztem, hogy az augusztus abból fog állni.. Helyette élveztem a barátaim, és a családom társaságát. Bulizgattunk, sétáltunk, sátraztunk, beszélgettünk hajnalokig. Jó is volt, de ennek most vége. A napjaink már nem a pihenésből fognak állni. Hazudnék, ha azt mondanám nem vártam az őszt már július elején, és minél közelebb van, annál jobban nem tudok magammal mit kezdeni. Ezért mászkálok még az utolsó pillanatokban is el itthonról, kiélvezem a maradék időt még..
Azért is szeretem, mert megjelennek a sárgás színek a fákon, imádom ahogy a száraz levelek sercegnek a lábam alatt ahogy belegázolok. Minden évszaknak meg van a maga szépsége, az ősznek az ezerszínű levelek, és föld illata. Valakinek semmit nem jelen. Én szeretem, lehet azért is, mert ilyenkor születtem és közelebb áll hozzám, mondjuk, azt is el tudnám viselni, ha decemberig 20-25fokok lennének. ^^ Édes álom.. jó akkor inkább október végéig bírja ki a jó idő..
Azt várom, hogy TALÁN elkezdődik végre az életem, tényleg. Úgy igazán.
Reméljük..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése