2012. szeptember 3.

Első nap.

Tudom, úgy volt nem írok, de az első nap élményeit muszáj megosztanom.
Szóval felkeltem időbe, még zombi se voltam. Elkészülődtünk, elindultunk buszra, már benn állt. Hurrá, siessünk akkor ! Oké, felértünk, minden köszi.. 7.25re értünk be Győrbe.. mi az már? Tűkön ültünk, Cucko azért, hogy még ott vannak-e Kevinék, én meg azért, mert nem tudtam hol a francba van a bábolnai busz.. De azért beért, 30ra.. Oké, megláttam Balázst, Lacikát, elkísértek Hildig. 'Akkor megvárunk délután..' Számcsere Balázzsal..  Elköszönés, beérek osztályterembe, tele van.. WTF? Jó, Viv* megnyugtat,  most engedték be őket.. Eltelik az első óra, szünetben még bejött Bea** pár dolgot mondani. A Vincze tanár úrral (osztályfőnök) volt az első két óránk, aztán matek, és angol. Angolra csak O.A.*** jött be, B.I.**** nem.. Oké, irány haza 4.óra után. Az órarend kicsit fura, de a tanáraim jók, hál isten. Az a Hétfői 8.óra nagyon nem szimpatikus.. főleg mert tesi lesz.. Meg az előtte lévő is tesi.. Minden páratlan héten van csak Szerdán első órám. jippíí.. Tudtam venni viszonylatot. (Y). xd Pénteken 'csak' 5óra.. Juj..
Pincér ! Szükségem lenne egy vödör kávéra most azonnal! Rendben, köszönöm ! ><
Heringjárattal jöttem, basszus jobb lett volna maradni fél 2ig inkább.. Nem baj.
Nem volt olyan szar, első napnak. Haverkodtam Bálinttal, meg végre találkoztam Sütivel.
Olyan jó. ^^ Toncinak is feltűntem.. :D 
Ő.. ennyi lennék mára, azt hiszem. Lehet még pár idézettel jövök.. Pussz.
Viv* - osztálytárs/padtárs. 
Bea** - iskola titkár/második anyánk.
O.A.*** - Ormándlaky Anett tanárnő (angol tanárom)
B. I. **** - Bereczki Ilona tanárnő (másik angol tanárom)


U.i.: Mától azt hiszem, érvénybe lépnek a Week-end posztok, meg amit most találtam ki a Quoteses posztok. (Hello hugrish..)


Csáóóóó. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése